Рекорди Ford з еководіння

Нові Ford Fiesta і Ford Ranger встановили три нові рекорди з еководіння
 

Водії-екомарафонці з Великобританії та Норвегії встановили три нові рекорди з максимального ефективної витрати пального за кермом нового хечбеку Ford Fiesta і пікапа Ford Ranger.

Завдяки 1,0-літровому бензиновому EcoBoost та 1,5-літровому дизельному TDCi автомобілі зайняли перші місця на щорічному марафоні MPG у Великій Британії.

Ford Ranger подолав відстань у 1616 км без жодної дозаправлення, проїхавши автошляхами Норвегії, Швеції та Фінляндії.

Компанія Ford поділилась порадами, які допомогли водіям-марафонцям утричі скоротити офіційні показники витрат пального Fiesta.

 
КЕЛЬН, Німеччина, 20жовтня 2017 р. – На щорічному марафоні MPG новий хетчбек Ford Fiesta й пікап Ford Ranger разом встановили три нові еко-рекорди під час випробувань економності споживання пального, два з яких належать Fiesta.
 
Ford Fiesta, зі 120-сильним дизельним двигуном TDCi та командою з пілота-журналіста Пола Кліфтона (Paul Clifton) і механіка Яна МакКіна (Ian McKean), став переможцем марафону MPG. Автомобіль на 570-кілометровому відрізку в середньому витрачав лише 2,3 л пального на 100 км — на 12 % менше, ніж попередній результат, і на 34 % краще за офіційні дані витрат пального цієї моделі.*
 
З відзначеним багатьма нагородами 125-сильним 1,0-літровим бензиновим EcoBoost під капотом і колишньою ралійною командою Ford у складі Ендрю Мерріотта (Andrew Marriott) і Енді Доусона (Andy Dawson) за кермом, Fiesta витрачав у середньому 2,9 л пального на 100 км і став чемпіоном серед бензинових авто. Новий рекорд на 14 % краще за попередній та на 33 % краще за офіційні дані витрат пального цієї моделі.*
 
«Економний стиль водіння дозволяє не тільки заощаджувати пальне, але й отримувати задоволення від керування завдяки сучасній підвісці та рульовому механізму, – розповідає Енді Доусон. – Скорочення витрат пального означає зменшення викидів СО2 та негативного впливу на довкілля».
 
Використовуючи техніку економного водіння, будь-який водій зможе максимізувати ефективність споживання пального. Це довели наші пілоти, яким вдалося на третину покращити офіційні дані моделі щодо витрат пального – у бензиновому еквіваленті це дорівнює 14 літрам економії при заправленні 42-літрового бака.
 
Шість простих правил еко-водіння від Ford:

  1. Регулярно проводьте техогляд і перевіряйте рівень масла. Авто, яке правильно обслуговують, працює краще.
  2. Щомісячно перевіряйте тиск у шинах. Недостатньо накачані шини можуть збільшити споживання пального на 4 %.
  3. Уникайте збільшення маси й возіть у багажному відділенні та салоні лише необхідні речі.
  4. Зніміть багажник на даху, якщо не користуєтесь ним, та зачиняйте вікна, особливо на великій швидкості. Це зменшить опір вітру, а також витрати пального на 10 %.
  5. Рухайтесь плавно, оглядаючи максимальну відстань попереду і позаду. Різке прискорення і гальмування негативно впливають на економність поїздки.
  6. Під час прискорення намагайтеся швидше перейти на вищу передачу. Моделі Ford оснащено індикатором найкращого моменту перемикання передач.

 
Норвежці Кнут Вілтіл (Knut Wilthil) та Хенрік Борчгревінг (Henrik Borchgrevink) досягли ще більших результатів на Ford Ranger із 2,2‑-літровим дизельним двигуном TDCi та встановили світовий рекорд із максимально пройденої відстані на одному паливному баку.
 
Ці досвідчені водії, експерти з економного водіння, ретельно планували маршрут, зупинялися лише на схилах щоб автомобілю було легше стартувати, і проїхали Норвегію, Швецію й Фінляндію на середній швидкості 60 км/год, подолавши 1616 км.
 
Попри складні погодні умови, впродовж своєї 30-годинної подорожі Вілтіл і Борчгревінг змогли утримати витрати пального на рівні нижче 5,0 л на 100 км, що на 23 % менше, ніж задекларовані офіційні показники.*
 
Новий Ford Fiesta, який витрачає від 3,2 л на 100 км і викидає 82 г CO2/км*, вже з'явився на ринках європейських країн. Його оснащено економним двигуном і технологіями, які автоматично зупиняють і потім швидко пускають двигун під час руху в пробці або на світлофорах, а також еко-кнопкою в моделях з МКПП, яка регулює роботу двигуна і дросельної заслінки, та економить навіть більше пального, ніж можна очікувати.
 
Ford Ranger є найбільш продаваним серед пікапів у Європі. З початку року до вересня Ford продав 31 000 автомобілів цієї моделі. **

 

поделиться

Другие Новости

Разработка и поддержка ADS group